NÄR MANNEN RINGER FRÅN JOBBET.....

Mannen har fått åka o jobba på sin semester. Jag sitter ensam och äter frukost när mannen ringer

JAG: Ja...
MANNEN: Säg efter  mig..
JAG: Vad då ?
MANNEN: Säg efter mig..
JAG: Vad då ?
MANNEN: Jag lovar o svär..
JAG: Vad då ?
MANNEN: Du skulle ju säga efter mig.
JAG: Ja ja. Jag lovar o svär..
MANNEN: ...att ta det lugnt i dag och inte sätta i gång med massa fanstyg.
JAG: Jag ? Vad då ?
MANNEN: Säg nu.
JAG: Ja, ja. ..att ta det lugnt i dag och inte sätta i gång med massa fanstyg..nöjd nu ?
MANNEN: Ganska. Så nu går nu o lägger dig och lyder.
JAG: JA, JA.

Gissa om jag kommer o göra det ?
Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Ja man gör ju det :D

Erika - I Väntans Tider

Hej!

hur äre med dej? tror vi pratat förr :)

Thakock

Hahaha, jag tror inte du löd ;D