NÄR MANNEN SKÄMS

  Mannen tycker att det värsta som finns är att behöva hålla i en kvinnas handväska(någon kan ju tro att det är hans för guds skull..hahahah). Skulle denna handväska dessutom råka vara rosa är detta en KATASTROF som är värre än värdsvälten o tsunami ihop .
 Jag tycker ju förstås att detta är extremt roligt och försöker o ställa till det för honom så ofta jag kan. Så när vi var på Bauhaus härom dagen och köpte matjord ville Carmen Ly hjälpa till o flytta på jordsäckarna och jag tyckte ju att mannen kunde hålla i hennes handväska så länge...
 Jag undrar ju om  det är mindre pinsamt om man håller i handväskan med bara 2 fingrar ???





Natti

haha, tycker att handväskan passade honom ;)

Thakock

Hahha passa ju honom perfekt! =D

Linda

Haha, jag tycker också att den passar honom.