NYA TAVLOR TILL TRAPP VÄGGEN

  Jag älskar vita gips tavlor, men det är inte lätt o få tag på.
Vid trappen har vi en trä vägg som vi målade förra vintern i lantlig stil. På väggen har jag samlat alla gips tavlor jag har fyndat och lite annat.
Mannen har  i dag hängt upp de senaste fynden på väggen. 
En vit ram med vit gips hjärta inuti(troligen ikeas) som jag fyndade på en loppis för 10 kr och en gipstavla med stor hjärta som jag hittade på bickaboo här i Kumla för 29:90.
Om ni vet något ställe som säljer liknande gipstavlor säg gärna till för det finns mera plats på väggen....



Denna är fyndat på Bickaboo för 29:90



Dessa änglar har jag köpt 3 stycken en gång i tiden på ellos rea för ca 70-80  kr och de är egentligen ljustakar. Två av de har jag på sovrumsväggen och eftersom det blev en över när vi flyttade sovrummet till övervåningen så fick den sista få bo på denna vägg tills vidare..