SOMMAR KÄRLEK

Varit på min stora sommar kärlek, gårdsauktion. Både släpkärran o bilen var full. Det blev en träsoffa, köksö, hylla och fontän. Allt ihop för 160 kr. Vilken dag full med fynd vi fik.
 Men nu ska jag lägga mig för jag mår pyton igen. undrar om Sesam ligger o sparkar på något där inne för jag mår så hemskt illa och är dödstrött redan andra dagen i rad.
Thakock

Vad skoj med lite fynd! Köks ö? Du får gärna visa den! Tycker sådana är super fina =D

borisjelic

Hejj :D Har lagt upp en ny bild från min fotografering från idag och det skulle vara jättesnällt av dig att kommentera bilden :)

Gun

Vad roligt. Visst renoverar du och säljer sakerna? Är lite nyfiken på alternativa sätt att tjäna pengar istället för att vara anställd, men det kanske är svårt att få ihop en inkomst på det?