GRATTIS MANNEN....

I dag fyller världens bästa man, min så klart, hela 25 år. Ja, han säger ju att han fyller 25 fast hans mamma har skvallrat att han är född 1964 så hur han får det ihop till 25 förstår jag inte.
 Och hur firar vi denna dag då kan ni undra ? Ja, först fick han bära några skåp, fixa poolen och sen fick han en lyxig middag på IKEA. Här slår vi till stort förstår ni...
_____________________________________________________
 JAG BA HONOM  LE FINT FÖR MINA BLOGGLÄSARE. SÅ VARSOGOD HÄR HAR VI MANNEN MED DEN FINA LEENDET ...ELLER JA MANNEN I ALLA FALL...



OCH SMÅTTINGARNA SOM OCKSÅ VILLE LE FINT......



..ÄVEN DE SOM HADE MAT I MUNNEN....





Nu bir det kvällsfika och sen är det kanke sovdags. Jag gjorde något så i helsike dumt förrgår och har fått betala stort sedan dess...
natti

ett stort grattis till "mannen" ;)

Thakock

Grattis till mannen! =D