HÄLSNINGAR FRÅN TIGRAR

  Som ni säkert har märkt har det inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna. Dels för att  jag har inte mått så bra och dels för att jag har nog behövt en liten halvbloggpaus för att göra lite vettigt för en gångs skull här i livet.
 Hur som helst får ni några hälsningar från mina små tigrar så länge och vi kanske hörs i morgon eller övermorgon.... Ni ska så klart ha en jätte fin helg och sola så mycket ni orkar för snart är det vinter igen...









Hannele - mamma till 2 prinsar

Naaw..vilken söt målning på sötisarna det blev ^^



Riktigt snyggt blev det också..ser mer seriöst tkr jag, vissa målar ju bara lite hit och dit sen så äre klart..lite tråkigt tkr ja ^^

Thakock

Så snyggt målat! =D

Tarja

OJ! Vilka farliga men söta tigrar,,, vet inte om jag vågar stanna till på Marieberg när jag hälsar på syrran. Det ser ut som om det är farligt där med en massa tigrar :)

Emma

Vilka söta tigrar:)

natti

vilka sötingar :)