LITE MÄRKLIGT DET DÄR...

   Har ni tänkt på en sak.. Livet är märkligt i bland. För sig är det nog lite märkligt hela tiden om man börjar tänka på det. Vi människor ser ju lite märkliga ut och vi göt lite märkliga saker..Men det märkligaste av allt är hur vi känner  tycker jag. I ena sekunder kan vi vara jätte glada och andra gråta över  saker vi inte kan göra någonting åt. Som i dag då. Har suttit o gråtit för de  små bebisar som får ligga o dö ensam på filten. Jag känner inte dessa barn, jag har aldrig träffat de, men för någon konstig anledning känner jag ändå en sorts sorg för de...Att vara liten , hjälplös och helt ensam...
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: åht ack :D blev så sjutk nöjd me håret <3

Thakock

Tycker det är jätte tragiskt det med bebisarna.



Jag är lite hemsk så jag tänker att om man kan se att där är fel på barnet. Så är det nog bättre att ta bort det.



Jag tycker att om man blivit våldtagen så ska man få abort.



Annars är jag emot det. =)