LITE NYA MAMMAKLÄDER

Handlade på LAREDOUTES sommar rea några veckor sedan. Det är inte ofta jag beställer därifrån, men nu kunde jag inte låta bli. Jag köper inte mycket mammakläder för jag tycker att de är för dyra och man ska ändå bara använda de ju några månader. Men några plagg har det blivit med varje graviditet så även denna gång.....

DET HÄR ÄR EGENTLIGEN INTE MAMMA PLAGG, MEN GÅR O ANVÄNDA UTMÄRKT MED STOR MAGE. DET SKA VARA KLÄNNING ENLIGT LAREDOUTE , MEN JAG ANVÄNDER DEN SOM TUNIKA. KOSTADE 91:60



MAMMA KOFTA SOM KAN ANVÄNDAS JU ÄVEN EFTER GRAVIDITET. SÅNA PLAGG ÄR BÄST.
KOSTADE 159:20



SEN KÖPTE JAG EN SÅN HÄR SVART TRÖJA OCH EN SVART LINNE. DEN ÄR JÄTTE SNYGG PÅ OCH HAR MASSA PLATS FÖR MAGEN. DE LIGGER JUST NU I TVÄTTMASKINEN SÅ DET FICK BLI  LÅNADE BILDER....

SVART TOPP 116:35 OCH SVART LINNE 109:65



Sen köpte jag lite kläder till barnen, men det får jag visa en annan dag....
Thakock

så fint så. =)