NAMN SNURRA

  Att välja namn till den ofödda barnet är det roligaste som finns. När vi fick reda på att det skulle bli en pojke den här gången tyckte jag att det skulle bli svårt o välja namn. Vi hade ju tjejnamn redan färdig. Hon skulle ha fått namnet Cecilia Ly. Ja om hon hade varit en HON, men nu blev vi ju överraskade med att Sesam faktiskt var en kille. Samma kväll låg vi i sängen och funderade över namn. Den första namn förslaget jag kom med var TOMMY LEE. Denna fick avslag direkt från mannen. Mannen tyckte att ARN(han är sån där historia freak) våre fint och jag sa att då får han döda mig först.
 Den andra namnet som kom till mig tyckte även mannen var fint så vi har så gott som bestämt att det ska bli så, men ändå vill man ju kolla runt lite på andra namn. Gossen vill kanske ha fler än 2 namn. Kanske till o med 4 ?
 Hur som helst så har de en sådan NAMN SNURRA på gravid.se. Nyfiken som man är provade jag denna 5 gånger. Resultaten blev : MUSTAFA, RAMI, ZAKARIA, KHALID och GIDEON.
OK är de vanligaste pojknamnen i Sverige ? Jag tyckte inte ett enda var fint, men smaken är ju olika. Vilken tyr att man kan välja sitt barns namn själv och inte behöver ta ett slumpmässigt namn. Sen har ju inte barnet lika stor tyr och får nöja sig med namnet ens föräldrar har valt...

SER HAN UT SOM EN KHALID ? SOM MEST SER HAN UT SOM EN FOSSIL I DENNA BILD...

Thakock

Vad blev det då? =D

Emma

ja de finns ju hur många namn som helst:) DE finns ju arvid, gustav,Hugo(hade ja till benjamin, men de blev benjamin istället för hugo) sen finns de theodor(benjamins andra namn:) Linus, Hampus, Elion, Leon,Arvid,Martin,Nikolas,Bastian,niklas,viktor ja de finns ju massvis:)

Sara

Jag tyckte Zakaria men med ett s på slutet så zakarias är fint och det kan jag tänka mig på en son om jag får nån