NÄR MAMMA SOVER....

I bland blir jag imponerad av mina egna barn. Som i dag då...
 Jessica somnade i går kväll på soffan och jag tyckte att hon kunde lika gärna sova där då i några timmar för hon kommer till oss på natten ändå. Bara några timmar senare kom hon o la sig i våran säng...
 I morse när  vi vaknade sa hon att jag ska komma till toaletten i nedrevåninge. Hon hade något o visa för mig.  Där blev man ju orolig. Vad har hon hittat på nu ? Har hon försökt o bada någon docka i badkaret eller har hon  borstat toaletten med min tandborste? När jag då kommer till toaletten visar hon att hon har kräkts i toaletten. Och mycket riktigt hade hon gjort det.
 Hon , 4 år gammal, har gått upp på natten alldeles ensam, kräkts i rätt ställe och sen kommit o lagt sig. Jag blev riktigt imponerad. Hon har kräkts bara en gång innan och jag vet att det är inte så lätt för barn o hantera sånt och sikta det i rätt ställe när den kommer ut. Riktigt imponerad blev jag, men framförallt JÄTTE tacksam. Skulle inte velat börja morgonen med att städa upp kräk från soffan eller hallgålvet....
 
Thakock

Vad duktig hon är! =)

Tarja

vad duktig hon är :)