NÄR MANNEN KOMMER PÅ I DEER...

  Jag pratade med MANNEN om det HÄR i går kväll. Han tyckte så klart att det är bara massa trams vilket också läkaren tyckte(jag var ju nämligen tvungen o fråga henne i dag löjlig som jag är). Hur som helst tyckte ju mannen att även om detta våre sant spelar det ju ingen råll i vilken ställning man somnar för jag vänder mig ju tusen gånger per natt. Men smart(??) som han är kom han på en bra i dee. Eftersom man inte vill ju riskera o döda sin ofödda barn och ligga i sängen verkar inte
100 % säker enligt studie ska han i framtiden hänga mig upp o ner i taket som en fladermus. Läkaren tyckte att det var en bra i dee han kom med. Då är det ju dessutom inga risker o få liggsår...Och när jag ändå  hänger där kan jag ju stretcha mig och kanske bli till o med några centimeter längre...