OM DEN FRIA UPPFOSTRAN...

  Mannens jobbakompis var i en mat affär härom dagen. Det var lång kö och mycket folk. Alla köpsugna fick se något man inte upplever varje dag...
 Mitt i den långa  kön står en äldre dam med sin rulator. Bakom henne står en mamma med sin son. Sonen kör fram o tillbaka med kundvagnen och kör rätt in i den gamla tanten. Tanten säger inget. Sen börjar pojken köra fram o tillbaka konstant med vagnen och kör på tantens hälar om o om igen. Tanten som förmodligen har väntat att mamman ska säga något säger först inget, men efter en stund vänder hon sig om och säger till mamman: Kan ni vara snäll o säga till er son att sluta med det. Det gör faktiskt väldigt ont.
 Mamman tittar på tanten och svarar: Jag kan inte. Vi har fri uppfostran. Han får göra som han tycker är bäst.
 Tanten tittar stumt på kvinnan och det gör även de som hör konvercationen. Plötsligt tar en man som står bakom mamman en mjölkpaket ur sin kundvagn och öppnar korken och börjar hälla mjölk över mamman. Mamman börjar därmed skrika: Vad..Vad gör du ?
 Mannen tittar helt oskyldigt på henne o svarar: Jag kan inte låta bli. Jag har fått fri uppfostran....
Gun

Det var det bästa jag hört, hahaha, vad bra gjort! Vilken idiot till mamma, stackars barn som inte får lära sig rätt eller fel.

Sara

Klockren!

Så himlans bra gjort



natti

Underbart gjort, helt rätt.



Men som nämnt lite synd om ungen som inte får lära sig rätt eller fel.