OROLIG

Gick i toaletten för att kissa ( 150 gången i dag) när vi åt middag och upptäckte att det kommer massa brunrosa blodblandade flytningar(förlåt för en halväcklig beskrivning hoppas ingen åt just nu). Gissa om man blev orolig ? Jag vet att det kan vara absolut ingenting. Sånt kan man ha för massor av anledningar, men jag blir orolig ändå. Att jag har mått dåligt sista dagarna och har massa sammandragningar både i mag o rygg gör mig ju inte mindre orolig precis.
 Hade likadant i vecka 32 med Tessy och var i kontroll och det enda de såg var att livmodertappen var hemskt svullen och att jag hade mycket sammandragningar så jag fick årder o vila då. Så det är förmodligen ingen fara även denna gång. 
 Mannen går nu runt o skäller på mig att jag inte skulle ha gjort de o de och inte gått dit o dit och inte lyft Tessy o så vidare. Vi alla hanterar nog vår oro på olika sätt. Jag skriver här på bloggen och han får skälla lite...
 

Gun

Jobbigt, bäst du kollar upp det även om det säkert inte är något farligt.

Thakock

Kolla upp det! Men det är säkert inte farligt, eller jag hoppas det iallafall!



Du får vila och så får mannen slava istället =P