DAGEN SÅ HÄR LÅNGT....

00:48 öppnar ögonen och upptäcker att jag har somnat på soffan..IGEN...
00:52 Ammar, går till övervåningen och byter blöja på Alex som har gjort båda nr. 1 och nr. 2 i mängder..
01:15 Försöker o lägga mig i  sängen, men upptäcker att den är upptagen med några stycken barn som lyckas o ta över hela dubbelsängen. Hur kan de små sova så att de sover i hela sängen ??
01:20 Går ner och lägger mig på soffan igen..
05:00 Hör att helvetesmaskinen, vår kaffebryggare, är i gång 
05:01 Ammar en stycken barn
05:15 Går till matrummet och ser att mannen äter frukost
05:20 Tessy har vaknat och kommer ner
05:21 Jessica förljer efter
05:23 Carmen Ly har också vaknat. Klockan är inte ens halv sex och hela dårhuset är i gång..
05:30 Mannen går till jobbet och alla barnen sitter på soffan för att titta på TV
05:35 En kopp gift till mig och en macka
06:00 Duschar. Mycket nödvändig göra för jag luktar baby kräk
06:15 Frukost till barnen
06:30 Ammar. Alexander kräks på mig...Där försvann nyttan med duschandet..
07:00 Tredje koppen gift för dagen..
07:05 svarar på majl, kollar tradera auktioner mm
07:30 Flickorna pysslar i pysselhörnan, Alex sover och jag är på alla fyra under matbordet och samlar ihop frukost rester....

Så här är dagen så här långt... vad har ni gjort i denna underbara fredag då ?

Lilleman som blev tre veckor i går..




Thakock

Sötnos är han!



Tråkigt för dej däremot. Vilka timmar du haft :P