FRÅN BÖRJAN IGEN..

  Och så börjar veckan om igen...måndag, tisdag, onsdag..ja ni förstår. Allt går runt, runt, runt och om o  om o om igen..
 Den här veckan börjar dock med en snorig näsa och huvudvärk. Någon som vill vara snäll o tycka synd om mig ? Ingen ? Neheh jag får väl klappa mig själv på axeln då.
 Den här veckan får vi även besök av vår lossas son som ska vara här i några dagar och barnen väntar redan nu. De älskar honom så mycket och han är extremt duktig med barn.
 På lördag ska vi sälja på loppis för att sälja lite kläder som barnen har vuxit ur och saker vi inte ska ha kvar när köket blir klar. Men i dag ska jag måla klart köksluckorna så mannen kan sätta dit de när han kommer hem och sen ska jag försöka bli frisk resten av tiden som blir över...

BUSFRÖN JESSICA  PÅ VÄG TILL DAGIS..
 


natti

Jag. Kan tycka synd om dig o klappa dig på axeln