HÄRLIGA FUL DAGAR...

Söndagar är inte bara ful dagar, de är även lat dagar och bak dagar.  Så i går experimenterade jag med några kakor...



..och sen blev det även en tårta till söndagsfikat ......



 Det blev lite strul när jag skulle göra tårtan. Hela vispgräddes paketet hamnade i vispgrädden och skvätte ner hela mig så jag blev halvblind...



 
  I bland tror jag att vissa saker händer bara mig och ingen annan. Som i går när jag skulle duscha. Där står jag och har balsam i håret (som håller å o rinna i ögonen) och raklödder överalt och håller på o raka mig när jag plötsligt hör  en pang och och vattnet slutar komma från duschen och börjar rinna från vattenrören i stället. Härligt härligt.. Tydligen hade en slang släppt från duschväggen vilket går o fixa enligt mannen , men inte klockan åtta på söndagskvällen.
 Så där stod jag balsam i håret, raklödder på bena alldeles hjälplös och klagade att nu  har jag hår på ena halvan av vänster ben och bara en armhåla är rakad..Mannen skrattar då åt mig och säger att det är ingen fara . Jag kommer nog inte bli bikinimodell i dag och imorgon fixar han duschen..Ja , jag är rädd att jag kommer inte bli bikinimodell i morgon heller, men det tänker jag inte säga till honom..annars kommer han ju aldrig fixa duschen..

 Ja, ja vad sa jag..riktiga ful dagar är dessa söndagar..

narti

Ni får då aldrig tråkiga dagar ;-)

Thakock

Hahah det är verkligen synd om dej men jag kan inte låta bli att skratta. Verkligen höjden av otur! =P