HUR BLIR DET I DAG DÅ ??

  I dag ska jag ta min lilla pumpa till vårdcentralen för att mätas o vägas. Man undrar ju stillsamt hur mycket han väger i dag då ? Sköterskan kanske får det till minus 2 kilo den här gången ? Eller minus 3 kanske till o med ? Han har kanske krympt några centimeter också ?
 Mannen har i alla fall tagit ledigt så han kan säga i från om de inte sköter sig där..
 Har även fått tid till min egen barnmorska i dag. De ringde i går och tyckte att det var bäst att jag kom in på en extra kontroll för det där med mina  privata delar lät inte helt OK tyckte de. Så nu ska de klämma på magen för att se om livmoder trar ihop sig som den ska. 
 Nu blir det en stompa macka till och sen ska jag njuta av en lång varm dusch...

Diana

Vilken söt liten pumpa! Lycka till idag till er båda! Har ni inte rätt att byta ssk om ni inte är nöjda med henne?

Thakock

Vad söt han är. =)



Hoppas allt går bra med er båda =)

Natti

vilken söt pumpa :)