NU BLIR JAG MILJONÄR

I min emajl postlåda i dag...

Kära vän,

Vänligen kan du vara betrodd? Jag Dr.Kevin Brown från Harlesden, nordvästra London, här i England. Jag arbetar för UBS Investment Bank London. Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att vara en enorm fördel för oss båda. I min avdelning, som är chef London Regional Office, jag upptäckte en övergiven summan av £ 15,4 miljoner Brittiska pund (femton miljoner fyra hundra tusen Great British Pounds) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Late Mr Thompson Morrison som olyckligt förlorade sitt liv i en olycka.
 
Vid valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i synnerhet på grund av känslighet för dessa transaktioner har banken tjänstemän väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det. Jag personligen har tappat målet att hitta släktingar i 3 år nu, jag söker ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer Stödmottagande till avlidna så att intäkterna från detta konto värderats till £ 15,4 miljoner pund kommer att överföras till din bankkonto som de anhöriga till Late Mr Thompson Morrison
 
Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% för dig. Allt jag behöver är att ladda upp dina uppgifter i vår bank-databas system som de anhöriga till Late Mr Thompson Morrison. Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, sekretess och pålitlighet för att vi ser denna transaktion igenom. Vänligen måste man hålla denna transaktion 100% hemligt på grund av min ställning här i min bank.
 
Jag fick dina kontaktuppgifter från ditt land internationell affärsverksamhet information, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att du hittar den här affären intressant. Var på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse jag kommer att förse dig med mer information. Endeavor att meddela mig ert beslut så snart som möjligt. Jag kommer att vilja investera min egen del 60% i ditt land.
 
Ge mig följande information som vi har 7 dagar att slutföra denna transaktion det är mycket brådskande TACK.
 
1. Ditt namn .....................
2. Ditt mobiltelefonnummer ..............
3. Din Kontakt Adress ......................
4. Yrke / befattning ..................
5. Faxnummer ..........................
 
Hälsningar,
Dr.Kevin Brun
Mob: +447024057922

__________________________________________________________________-


Vad härligt va ? Att bli miljonär bara så där innan söndagsfrukost är slut är ju inte illa.. 
Vad ska jag göra med alla dessa miljoner nu då ? Åka till Ullared kanske ? Köpa en rymdresa ???



Natti

haha, vilken tur ;) och pålitlighet all den grammatiska korrektheten i brevet gör allt mycket mer trovärdigt ;)