AKUT TILL SJUKHUS

Vi är beordrade akut till sjukhus i dag för det är förmodligen fel på Alexanders matstupe. Gissa om jag är orolig ? Men det skulle inte vara någon problem för det fixar de med en enkel operation sa BVC sköterska. Sedan när är operation enkel när det gäller ens egna barn ??? Vet hon inte att bara ordet operation framkallar paniken hos mig ?
Andreakarolina

Usch vad jobbigt! Min svägerskas son hade fel på matstrupen och fick genomgå operation och det gick bra! Men det är ju aldrig roligt att vara tvungen att ta bebis till sjukhus! Håller tummarna för er! Kramar

camilla

Men gud! Jag förstår paniken, och då har jag inte ens några barn själv. Jag hoppas verkligen att allt går bra nu!

Thakock

Nej vad tråkigt! Män...ställer till problem direkt när dom kommer ut!



Hoppas det går jätte bra! Kram

Monica

Min ena dotter hade också besvär men inte så akut så hon behövde opereras, det växte ihop av sig självt. Dom fixar sådant så smidigt nu. Men förstår att det är nervöst. Håller tummarna!!!!

Pernilla

Hoppas att allt går bra med lillen!!! Hör av er ni behöver hjälp med tjejerna!!

KRAM

Gun

Usch då, min ena son gjorde en akut operation när han var liten så jag vet hur jobbigt det är som förälder. Men skönt att det är en enkel operation i alla fall. Kram!

Diana

Men fy! Stackars lilleman och stackars er!

sv. till Pernilla

sv. tack för att du erbjuder. Tjejerna skulle ha älskat o komma till dig. De hade så roligt förra gången. Men tyr som det är behövs det inte. BVC sköterskan vägde fel så det är inget fel alls på Alex. Vi borde ta den där middagen som aldrig blir av. När passar det er ?

sv. till Monica

sv. Vad skönt att det växte ihop för henne. Som tyr verkar det inte vara något fel alls på alex. BVC sköterskan vägde fel så han har inte alls gått ner ett helt kilo som vi trodde i början.

sv. till Monica

sv. Vad skönt att det växte ihop för henne. Som tyr verkar det inte vara något fel alls på alex. BVC sköterskan vägde fel så han har inte alls gått ner ett helt kilo som vi trodde i början.

Natti

Allt kommer gå bra ska du se