GÅRDAGEN I SIFFROR

  Jag har aldrig haft ett barn som har spytt efter den goda måltiden, men lilla Alex lyckas o spy ut den dyrbara mjölken från alla håll. Killen är så talangfull så han kan spy både genom näsan och från munnen samtidigt. Och mjölken , den kan flyga långt....
 I går spydde han på sig själv 20 gånger..



...på sin mamma 10 gånger..



..på min dator 2 gånger...i sängen 5 gånger..på soffan 2 gånger.. babysittern 3 gånger etc..
Inte konstigt då att jag inte hade tid för bloggen med alla dessa klädbyten man skulle göra...

Dessutom lyckades han både kissa(något som aldrig händer med tjejerna) och bajsa på mig... Gissa om man känner sig som en gående toalett ... Men allt det där kommer han få tillbaka när jag är gammal..
Natti

ja nackdel med killar att de skjuter då de kissar.. stod alltid på sidan då jag bött på honom, för att undvika bli ner kissad ;)

Emma

benjamin var ingen kräkbebis han var bajs bebis istället.

Hoppas de ordnar sig med Alexanders matstrupe. Kanske är därför han spydde så mkt?