MASSA LÄKARBESÖK VÄNTAR

  Har pratat i dag med sköterskan som var här o vägde Alex i går. Hon ba inte ens om ursäkt över vad som hade hänt. Sa bara att vågen var dum. Ja skyll på en plastbit som inte kan försvara sig. Nu lät jag elak. Men lite förståelse får hon väl ha att föräldrarna blir oroliga och förväntar sig att de ska kunna lita på BVC personalen...
 Jag vill bara glömma det hela, men samtidigt vet jag inte om jag ska ha henne kvar. Kan jag lita på henne igen ? Kanske bäst o byta till någon annan ?
 Hur som helst har de vist inte tid för oss på fredag så jag fick en tid till tisdag för att åka o mäta o väga lillemannen.
 I morgon har vi i alla fall fått kallelse till audionom för att kolla Alexanders hörsel en gång till. Inte lätt o vara så liten och redan få IG i ett prov. Han får skylla sig själv för att han får at det om igen..
 I dag fick jag även hem kallelse till röntken till 11 november. Då ska de röntka hans fot. Och efter det ska vi träffa plastikkirurgen.
 Så massa läkarbesök väntar oss kommande veckorna, men det blir nog bra tills slut..

BILDER PÅ LILLEMAN NÄR HAN VAR 10 DAGAR GAMMAL... 





Diana

Han är så söt lillkillen! Skönt att han är ovetandes om allt ståhej kring honom!

Anki

Ja ta och byt BVC sköterska, din relation och personkemi kan inte vara alltför bra.



Kraaaaaaaaaaaaaam

Natti

Super söt :) Byt barnmorska. Allt kommer bli bra ska du se, kram kram