NÅGRA FRÅGOR TILL ER...

  Nu är jag lite nyfiken här. Eller ja jätte nyfiken faktiskt. Ni som läser här nästan dagligen är ju inte jätte många, men ni är ju ändå några stycken. Ni vet ganska så mycket om mig, men jag vet ingenting om er. Jag vet ju inte ens varför ni är här. Så nu ska jag plåga er med några frågor. Så klart behöver ni inte svara om ni inte vill och om ni inte vill berätta vem ni är kan ni så klart vara anonyma..

1. Varför läser du min blogg ?
2. Hur hittade du hit ?
3. Är det något du vill läsa mer om ? Något du absolut inte vill läsa om ?

Och sist den viktigaste frågan. När ska Sesam titta ut ??????
maria

1. för att du skriver så roligt

2. Oj, minns inte, det var flera år sedan...

3. Den är bra som den är...

Tina

1: Du skriver helt underbart! Jag gillar blandningen i bloggen, både allvar och skoj. Gillar att följa dig och din familj.



2: Jag tror att jag hittade hit genom svorskans blogg.



3: Jag är nöjd som det är, men får man önska så gillar jag väldigt mycket att dina små testar av mat o sånt. Det är kul!



4: jag tror att sesam tittar ut i morgon kväll, alltså lördag!



Tack för en toppenblogg!

Camilla

läser din blogg varje dag: du skriver på ett enkelt och roligt sätt,

Jag minns ej hur jag hittade hit.



Du får allt ha tålamod han kommer nog snart



Lycka till.

Madelen

1: Det är roligt att läsa.

2: Kommer ej ihåg hur.

3: Jag läser allt du skriver :)



Han kommer när han är redo, ingen ide att försöka stressa fram honom :)

Diana

1: För att det är en härlig blandning av tokerier, inredning och allvar.

2: Minns inte, men antagligen har jag hittat hit via kommentarer från nån annan blogg.

3: Jag vill läsa fortsättningen på båtflyktingsstoryn! Och sen kanske en tradera/ebaytips.

Diana

Sesam kommer imorgon! 111008 någon gång runt 18:00-tiden!

Thakock

1: För att jag älskar den! =D

2:Via dej. När du tittat in hos mej första ggn så följde jag med tillbaka! =D

3:båtflyktingsberättelsen! =D



4: Han kommer på måndag morgon runt 7 =)

Janne/siverth

1. Varför läser du min blogg ?



Intressant att läsa hur det går för er och era "busiga" ungar

2. Hur hittade du hit ?



Jag ramlade nog in från en annan sida.

3. Är det något du vill läsa mer om ? Något du absolut inte vill läsa om ?



Din levnadsbeskrivning är intressant



Och sist den viktigaste frågan. När ska Sesam titta ut ??????



Nu när Indianerna har kört färdigt för säsongen så kan han väl titta ut senast måndag.



På min blogg kan Du få lite insikt i mitt liv.

Monica

Kommer inte ihåg hur jag hittade hit,men jag fastnade för du skriver så kul.På söndag kommer lillen....tror jag. Lycka till!

Carro

Ja tycker du skriver jättebra! Så personligt och med glimten i ögat! Kommer faktiskt inte ihåg hur ja hittade dig men ja följer dig via Bloglovin! Bloggen är bra som den e, du mörkar ju inte och förskönar utan skriver som d e och d gillar ja!

Carro

Sesam kommer 111011 så du får vänta några dagar till!!

sv. till carro

sv. tack

sv. Till Tina

sv. Menar du när jag provsmakar olika nya matprodukter eller när jag bakar ??

sv. till camilla

sv. tack. tyvär är inte tålamod en av mina starka sidor

sv. till Monica

sv. tack. Det hoppas jag med

Natti

1. Fastnade för ditt sätt att skriva och skildra din vardag, alltid lika kul att kika in på din blogg.



2. Oj, bra fråga. Tror jag trillade in av misstag via en annan blogg där du kommenterat, tror jag fastnade för namnet på bloggen föst.



3. Återkommer

Gun

Har varit dålig på att läsa bloggar nu ett tag, men mina svar är ungefär samma som Dianas. Jag gillar dina tokerier och tycker din levnadshistoria, hur du kom till sverige osv, är så himla intressant och spännande.

Tina

Jag gillar både när du testar köpta saker men även när du bakar. Sen vill jag gärna läsa fortsättningen på din livsresa!

Men jag hade fel på när sesam tittar ut. Haha. Lycka till!

Linda

Jag brukar faktiskt läsa varje dag, men den senaste veckan har jag varit sjukt upptagen med allt möjligt.



1. Jag läser den för att du skriver så otroligt roligt.

2. Jag har faktiskt ingen aning om hur jag hittade hit, men jag tror nog att det var genom någon annan blogg.

3. Jag tycker att det är jätteskoj att läsa och se om dina möbelrenoveringar och sjukt roligt när mannen skriver längst ner i ett inlägg.