NAPP BEBIS

 Jag tycker att det är så gulligt med napp bebisar. Vet inte varför, men jag bara tycker så. Carmen Ly tog ju napp, men varken Tessy eller Jessica har velat o ha napp vilket var ju skönt i de stundena man annars hade sprungit runt o letat dessa försvunna nappar(för de försvinner ju spårlöst alltid när bebisen kallskriker), men ändå skulle jag ha velat att de hade tagit napp(hur korkad är jag ?Tror jag att jag blir smalare när jag springer runt o letar nappar ?)

Men nu har man fått en napp bebis igen som ligger o syger på sin lilla napp såååå sött..

Monica

Lika söt är han både med och utan napp! Har han fått något namn än?

Natti

sötnosen :)

också nyfiken om namnet?

Thakock

Såå söt! =)



Vad är det för namn undrar jag med?!? =D

Emma

aawe så söt bild:)

Vad ska Sesam heta?

sv. till Monica

SV. han ska heta Alexander