NÄR VISSA VILLE DÖ.....

Vi åkte  o tittade på en liten minibuss i dag när vi ändå skulle ut o handla.  Mannen hade sett en annons på blocket och tänkte att det skulle ju vara perfekt när vi har si så där 5000 ungar...
 Väl framme ..

SÄLJAREN visar bussen: Ja så ser den ut då...
MANNEN: Jahah. Jag vill ju ha något större än vi har nu för vi har 4 barn.
SÄLJAREN tittar på mig: Och en till på väg ser jag..

Och där ville jag döda honom...DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Men egentligen förstår jag ju honom. Ser man ut som att Sesams tvillingbror har glömts där inne så kan man väl vänta såna kommentarer..

_______________________________________

När vi väl kommer hem och fikar...

JESSICA: Mamma har du en till bebis i magen?
JAG stirrar på henne.
JESSICA: Du har fått jätte stor mage nu. Vad ska denna bebis heta ?
TESSY hoppar upp o ner i sin matstol o säger glatt: JUHOLT......

Uppenbarligen har Juholts namn nämnts alldeles för många gånger de senaste dagarna.

Och nu inbillar vi oss alla en bebis som skulle se ut som Juholt..med mustasch o allt...
Natti

haha, underbara ungar du har :)

Gun

Hahahaha, stackars bebis. ;)

Monica

När nu mannen hade sådan tur att han slapp ha ont under förlossningen får väl du bestämma namn på lillkillen.....?!

Thakock

Haha elakt av bilsäljaren :P