UTEBLIVEN FÖRKYLNING

När mannen kom hem från jobbet på fredagen sa han att han BÖRJAR bli förkyld. Jag var skeptisk för han såg inte ett dugg sjuk ut. För att övertyga mig hostade han två gånger. Ja, ja vi alla vet ju hur det är när män blir sjuka.  Bäst o förbereda sig..
 Så vi var hemma nästintill hela helgen och väntade att han skulle bli sjuk.
 Jag har övat min tycka synd om ansikte. För det är ju jätte viktigt o tycka synd om män när de håller på o dö(läs : är lite förkylda)
  Jag har fått ta tempen på den blivande sjuklingen om o om igen för att man får ju inte missa när han HAR blivit sjuk..
 Jag har fått klappa honom på huvudet och lagt fram filtar i förberedande syfte.
 Jag har gjort allt för att förbereda mig för det kommande katastrofet..den manliga förkylningen..
 Men den där lovade förkylningen som BÖRJADE komma i fredags kom aldrig..

 Män är helt opålitliga. De kan visst inte ens bli förkylda när de har låvat det..
Monica

Hahaha.....nu har du fått till det mitt i prick igen!