IDOL JURY NÄST ?...

Hela veckan har vi kollat på Idol. Ja, så tragiska är vi . Inget liv här inte.
 Hur som helst är alla deltagare så duktiga i år. Varje dag när det har varit röstning har jag haft rätt om vilka som går vidare. Kalla mig synsk eller extremt kunnig(hahah). Så nu borde jag ju få anställning på Idol. Visst våre det roligt om jag skulle sitta där varje fredagskväll o bedömma nya Idolerna? Jag tror att Alexander o jag skulle komma bra överens...
För övrigt tycker jag att Idol i går hade ingen spänning på slutet. Trodde någon på fullaste allvar att kebabkungen skulle gå vidare ? TV 4 kan inte alls det med kliffhangers...

LÅTEN SOM KEBABKUNGEN SJÖNG PÅ MÅNDAG...

Anonym

Hahaha tror du på det själv att du skulle våga sitta i tv.Sen måste man prata om man ska ha en åsikt om idolerna. Skulle vilja se lilla blyga Kadri som jurymedlem. Sen skulle ju Tomas oxå få vara med stackars alla deltagare som han skulle sagga sönder.

Anonym

Det skulle vara underhållning det!

Veronica

SV. Veronica

sv. Hahah Jag ? Blyg ? Du skojar väl..

Vad hemskt o sitta där med strålkastare i ansiktet. De får filma mig först(ensam i studion) och sen klippa ihop allt så att det verkar som jag är med

Anonym

Fast Thomas skulle ju inte ha några problem med det. Fast stackars alla deltagare ojojoj vad roligt Thomas skulle ha.

Veronica

till Veronica

sv. Hahaha ja han skulle njuta fullt ut