GRATTIS TILL MIG

ETT..TVÅ..TRE....Nu är jag tant. Nu har jag blivit hela 30 år gammal.Grattis till mig...
 Nu ska man börja släpa hem rynkkräm i stora lass, rulla upp taxöron på mårnarna och tejpa fast rumpan på ryggen...
 Nu ska jag bli tråkig. Nu ska jag bli sergös, läsa tidningen på mornarna, titta på aktuellt på kvällarna. Nu ska jag börja stor konsumera vitaminer och fiskolja och börja äta gröt till frukost. Jag ska börja läsa alla dessa pris belönade böcker och diskutera vädret.. O vad jag har längtat efter vuxenlivet..
andreakarolina

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag! Kramar

Natti

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



äh, åldern är bara en siffra på pappret ;)

Hoppas dagen blir toppen med många fina presenter och massa med smaskens ;)

Thakock

Grattis söta du!!!! =D =D =D

Madde

Grattis i efterskott på dig :)