OM....

  Om Sesam kommer i dag kan MANNEN inte vara med i förlossningen. Han jobbar nämligen i landet långt, långt borta.. Skåne eller något liknande ställe... 
 Men jag skulle inte vara orolig sa han. Om det kniper har hans arbetskamrater låvat o ställa in o hålla min hand medans jag krystar ut den blivande stadsministern(inga stora förväntningar här inte). Jag tackar , men jag tror att jag avstår den storsinniga erbjudandet.
 Jag tycker ju att Sesam kan ligga där inne i dag med om han har latat där inne  de senaste 38 veckor.
För sig tycker jag att den räcker nu o vara gravid. Har mått pyton de senaste två dagarna och därför ingen bloggande. Har lågt blodtryck vilket gör att jag är alldeles skakig, svag o sömnig. Mår småilla och har  ont i fogarna dessutom. Barnmorskan sa att foglossning skulle lätta på sig i slutet, men här är det ju tvärtom. Kan knappt gå ur sängen. Förvärkarna blir bara mer o mer. De gör inte speciellt ont, men är jätte obehagliga.
 Så livet leker med andra ord.
I dag ska jag baka estniska pannkakor, fixa lite med Sesams rum och kanske till o med hålla mig vaken tills Idol.
Natti

Sesam har ju en vecka på sig innan vecka 39 så du kan vara lugn ;)

Thakock

Kan det inte vara ett tecken på att det är på G om du mår så dåligt? =)