SOM EN FET HAMSTER....

  Jag är som en fet hamster som blir andfådd bara för att kliva på sin lilla hamsterhjul, men på något sätt snurrar hjulet ändå..snabbare o snabbare och den feta hamstern hänger bara med tills han ramlar av....
 Livet är just nu precisa i sådan snabb takt och rullar bara snabbare o snabbare. Jag  tar på mig alldeles för mycket vilket inte alls är så smart, men jag kan inte låta bli. Håller på o tömma matrummet för nu har jag kommit på, så där 30 dagar innan förlossningen(smart va ?), att den ska målas om. Ny köksfönster ska komma om några veckor och då ska även köket målas om. Och som som det inte våre nog håller jag på o måla skötbordet o tallrikshyllan. Sen blir det barnmorska imorgon och dessutom blir jag tant. På lördag är det årets bästa lördag med 3 storloppisar och på eftermiddag kommer min mamma hit från Estland...Ja ni fattar..Vet knappt vad jag ska göra med all min fritid.. Han inte ens öppna datorn i går. Tv`n har jag glömt länge sedan och sova är ju ändå meningslöst när man ska upp o kissa vart 15 minut....
 Måste springa nu..hjulet kallar...
Klackar&Kaffe

VINN NAGELLACK FRÅN DEPEND!



Gå in på http://klackarochkaffe.se/archives/1189 för att vara med och tävla!

Natti

Glöm inte bort att andas i mellan ;)