VI FINNS KVAR ...

  Ja, jag vet att jag inte har gjort ett enda inlägg på två dagar, men vi har besök från Estland så jag har inte haft tid för bloggen. Men vi finns kvar här. Bebisen är kvar i magen och alla mår bra. Försöker o fixa några inlägg imorgon, men nu måste jag sova för jag har en sådan huvudvärk så det känns som hela skallen håller på o explodera i tusen bitar när som helst...
Natti

Förståeligt att du inte har så mycket tid för bloggen nu :) Men skönt att höra att allt är bra minus huvudvärk o grejer :)

Amanda

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

Thakock

Ähh vet jag väl....Det blir alltid tyst från din sida när din mamma är och hälsar på ;)



Man lär sig komma ihåg! =D



Men tur allt är bra annars. Hoppas huvudvärken går över snabbt. =)