GRATTIS ALEXANDER, 6 MÅNADER

GRATTIS till min fina lilleman som blev 6 månader i dag. Vad stor o stark han har blivit. Som en rikgtig Herkules.
 Gjorde en liten tårta i går. Hade tänkt o göra den i dag, men jag kunde inte hålla mig. Blev inte så bra, men lillemannen klagade inte i alla fall och nu ligger ju tårtan redan i  min mage o den klagar inte heller så jag får väl vara nöjd..
 Nu sover den söta stora killen o jag tror jag går o gör honom lite sällskap. Har varit en riktigt tuff dag o jag är ganska så nedstämd. Behöver lite uppmuntran. Någon ??

Monica

Men är han redan så gammal. Grattis killen!

Thakock

Grattis till honom! Och jäklar vilken läcker tårta! =D

Natti

Wow, vilken fantastisk tårta!



Stort grattis till killen!

Emma

Grattis till lillkillen:)

Vilken fin tårta, du är duktig på att baka o pyssla:)

Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se