SUPERFYND FRÅN CUBUS

  I går blev inga kylskåpsmagneter tillverkade för jag hittade inte pappret de skulle skrivas ut på. Börjar visst bli senil. Jag var helt säker på att de låg vid skrivaren . Ja, ja så kan det gå ibland. Så istället  packade jag upp alla dessa kläder jag hade köpt på Cubus när det var storrea där någon månad sedan. Massor av kläder kostade 29 kr plagget eller 5 plagg för 100 kr. Nästan som loppispriser ju. Så allt det här kostade bara 300 kronor(den blåa settet räknades som ett plagg). Det var hög tid o packa upp de för lillemannen har nästan vuxit ur hälften redan..

3 TRÖJOR MED PIXAR CARS PÅ..



JEANS, SKJORTA O EN LURVID SET MED TRÖJA O BYXOR



TRÖJA, BODY O 2 PAR BYXOR



3 BODYS



2 NATTLINNEN MED SMURFAR PÅ FÖR TJEJERNA 



Sen köpte jag en hel del annat som ni får se sen..