BILDBOMB FRÅN STORA HOLMEN

   Vi har haft en sådan fin dag i Stora Holmen i dag.  
Carmen Ly ville inte följa med i år för det har blivit töntigt för henne så hon valde o vara med en kompis i stället. Snacka om att hon börjar bli tonåring. Jisses vad fort tiden går. 
Småttingarna däremot var speedade som duracell kaninen och ville prova på allt om och om igen.
Vart får de all sin energi i från ? Kan de inte ge lite till mig ? Jag blev i alla fall helt slut och får nu sitta här och slicka mina skavsår. Men det var värt det för de hade så himla kul och hade stor leende på läppar hela dagen...
 
DET ÅKTES KARUSELL FLERA GÅNGER OM..
 
 
..BÅDE ENSAM..
 
 
..OCH TILLSAMMANS...
 
 
 
 
TITTA VAD MÅNGA TÄNDER VI HAR FÅTT.
 
 
MAN BLIR VIST ALDRIG TRÖTTT PÅ ATT ÅKA KARUSELL FÖR MAN ÅKTE OM OCH..
 
 
..OM IGEN..
 
 
TUFF-TUFF TÅGET ÅKTE NOG INTE LIKA SNABT SOM SJ, MEN DEN KOM I TID...
 
 
 
ELBILAR VILLE MAN JU PROVA PÅ, MEN HUR SKA MAN GÖRA ?? DET SKA STYRAS OCH TRYCKAS PÅ GASEN VIST...
 
 
..SÅ DÄR SÅ. NU HITTADE MAN PEDALEN OCH GISSES VAD FORT DET GICK DÅ...
 
 
..OCH RÄTT IN I VÄGGEN GICK DET. MAN SKULLE VISST SLÄPPA GASEN OCKSÅ, MEN DET SA JU INGEN..
 
 
LITE HJÄLP TACK !!!
 
 
..SÅ NU KÖR VI IGEN..
 
 
OCH DJUR FICK MAN OCKSÅ KLAPPA..OCH DET DÄR KAN VARA LÄSKIGT...
 
 
SÅ DÄR SÅ... NU HAR JAG KLAPPAT DEN DÄR KON ELLER VAD DET NU ÄR...
 
 
GRISEN STANNA JAG SKA KLAPPA DIG...
 
 
..EN MASSA ÄCKLIGA KRYP I GLASBURK..
 
 
 
NU VILLE MANNEN OCKSÅ ÅKA TÅG, MEN VÅGAR HAN ?
 
 
DAGEN AVSLUTADES MED ÄNNU EN TRAMPBILSTYR OCH SEN VAR DET HEMGÅNG. DET FÅR BLI EN NY OMGÅNG NÄSTA ÅR IGEN...MEN DÅ ÄR VI JU REDAN MYCKET STÖRRE..