DEN KOMMANDE OPERATIONEN

  Som jag skrev på morgonen så är det mindre än 2 veckor kvar till operationen och jag börjar bli lite smått panikslagen.
Ja, jag vet att det där är ingen stor operation.
Jag vet också att kirurgerna är vana o göra såna operationer och jag vet även att ingen har dött av en sådan liten ingrepp.
Men vet ni vad?  Jag skiter i allt det där. Det ÄR stort för mig och det är jätte skrämmande ska ni veta.
De ska skära i mitt lilla barn. De ska söva honom. De ska klippa bort hans kroppsdelar och han kommer ha ont när han vaknar. Mitt lilla lilla älskling kommer ha ONT och bara tanken av att han ska ha ont gör ont i min mammahjärta..
 
LILLEMANN O JAG
 
 
 
Gun

Jag förstår dig verkligen, vår yngsta fick göra en akut operation när han var liten och det var otroligt jobbigt att lämna honom för operationen när han hade sövts. Men det gick bra, och såklart kommer det gå jättebra för Lilleman också.

Natti

Lider med dig, de kommer gå bra för er, kommer tänka på er på operationsdagen :) kramar