EKSTRÖMS CHOKLAD MOUSSE

  Carmen Ly älskar chokladmousse så när hon såg denna choukladmousse från Ekströms på COOP några veckor sedan så ville hon ju självklart att vi skulle köpa den.
  Sagt gjort. Den skannades o lades i kundkorgen. Väl hemma vispade jag  den o la i portioner(jag fick det o räcka till 4) och in i kylen för 20 minuter. Sen dekorerade vi de med lite vispgrädde o jordgubbar.
Det var extremt gott. Den enda som inte tyckte om den var Tessy ochdet var ju  tyr för mig för det räckte ju till fyra och jag ville ju inte vara utan.
 
 
 
 
 
1 förpackning innehåller 5 dl, 4 portioner
Kostade 15 kr på COOP(extrapris)
På förpackningens baksida finns det lite tips med hur du kan piffa upp moussen med lite extra mums-mums.
Lite roligt o veta att denna mousse tillagas här i Kumla så skulle det krisa och man inte hittar det i  matbutiken är det bara o göra inbrott i fabriken...Men än så länge är det lungt. En ný förpackning ligger redan i kylskåpet o väntar på sin tyr..
 
 
Monica

Fasen va sugen jag blev nu!!!

Svar: sv. Förlåt
mamma Kadri

Thakock

Det såg ju riktigt gott ut efter du dekorerat den! =D

Natti

njam njam..