BLOGGRENOVERING

 Någon som har märkt att jag har fixat om på bloggen litegran ?  Bara lite för mer än så har jag inte kunskap till.
Den delen som är under ``följ mig med bloglovin`` är nu omgjord.
Så vad tycks ??
 Jag måste även göra om kategorier för den nya bloglovin funkar inte hälften(har dock nu lyckats fixa några) av de för de ska tydligen göras om som de var från början. Vill även ha en ny header för Lillemannen är ju inte ens med i den här och tjejerna har ju också blivit större.
Har funderat på lite i deer, men kan inte bestämma mig riktigt. Ibland säger folk som kommer in på min blog att headern inte alls säger vad det är för blogg jag har och att den inte går ihop med bloggens innehåll. Jag vet inte. Tycker att den passar bloggen, men jag kanske har fel. Så vad tycker ni ? Lite tips är jätte välkommet .
 
Natti

Tycker headern ger en bild om handling och innehåll, annars sitter jag med min blogg design med och har ide torka