FRUKTSALLAD MED VITLÖKSMAJONÄS. GOTT ?

   Ibland kan det bli hur tokigt som helst. Och hur äckligt som helst för den delen.
Vi var o åt lunch på Mersmak efter audiolog besöket. På salladsbuffens ena hörn fanns det fruktsallad och en stor skål med vit vispgrädde. Eller jag trodde det var vispgrädde i alla fall. Vad ska man annars ha på fruktsalladen ??
 Jag la fruktsallad på tallriken o den där vita vispgrädden på o började smaka medans jag gick mot bordet. Fy vad äckligt det var. Det var ju ingen vispgrädde. Det var majonäs med vitlökssmak. Fyyyyy...
Fruktsallad med vitlöksmajonäs ? Gott ? Nä inte speciellt. Hur äckligt som helst faktiskt. Men den där MANNEN jag är gift med åt den. Och honom PUSSAR jag.... Jag borde skilja mig bara för den sakens skull....
 

Natti

hahaha, usch vilken kombination