JAG ÄR FRÅN 1800-TALET

   Hej. Det är jag som kommer från 1800-talet. Ja jag vet att det är 2012 just nu, men jag är tydligen extremt stenålders....eller medeltidens..eller helt enkelt extremt gammal...
 Vi var på 3 butiken i dag för vi skulle köpa en ny telefon till Carmen Ly. Hennes abonemang går ut så vi skulle förlänga den. Hur som helst så ville ju säljaren göra lite fler affärer...
 
SÄLJAREN frågar manne min: Och vad har du för telefon ?
MANNEN: Iphone 3.
SÄLJAREN: Och du är nöjd ?
MANNEN: Nej jag ska inte ha en ny telefon.
SÄLJAREN vänder sen mot mig: Och vad har du för telefon ?
JAG: Samsung.
SÄLJAREN : Vilken modell ?
JAG: Ingen aning.
SÄLJAREN pekar på någon telefon på väggen: En sån ?
JAG: Nej. Min finns inte här. Den är 8 år gammal.
SÄLJAREN tittar på mig som om jag just hade berättat att vi åkte häst o vagn till Marieberg: Jahah och hur funkar det ??
JAG: Bra antar jag.
SÄLJAREN: Hur mycket ringer du i månaden ?
MANNEN MIN: I månaden hahhahahahh. Hon ringer en gång varannan år.
SÄLJAREN ser ut som han har hört något extremt ovanligt o svarar med ett garv: OK. Vi säljer faktiskt frimärken också...
 
  
 MIN KÄRA STENÅLDERS TELEFON, 8 + ÅR, MEN DEN MÅR FINT I SIN LILLA LÅDA FAKTISKT..
 
Natti

haha härligt med försäljare med humor :D