JAG HAR BAKAT

   Som ni säkert har märkt så har jag varit borta från bloggen ett tag. Jag har nämligen  haft fullt upp. Jag har plockat saker till loppiset, umgåtts de sista lediga dagar med barnen innan skolan börjar och ja, jag har BAKAT.  Bakat bullar har jag. Riktiga bullar alltså, ingen bebis. Nej, det finns ingen bulle i ugnen här inte.
 Här har det varit storbak inför loppiset. Det bakades bröd, bullar, cupcakes o annat skoj. Det bakades till klockan fyra på morgonen gjordes det. Och ja, det bakades alldels för mycket så det blev  massor över och  jag delade ut både bullar o bröd till vänner o grannar. Jag älskar o baka så det var bara roligt...
 
ALLT JAG HANDLADE TILL STORBAK...
 
 
Men nu är jag tillbaka. Skönt att ingen har saknat mig annars hade jag nog fått skuldkänslor för att jag inte har bloggat. Mannen har däremot tjatat  dagligen att jag ska börja blogga igen. Han tycker visst om när jag är lite `´elak ``mot honom på bloggen. Han kan då säga på jobbet att det är synd om honom..
 Det var lite roligt o logga in på bloggen i dag och se att de dagar jag har varit borta har jag haft mer läsare än på länge. Senast jag hade så många läsare var när vi fick Lillemannen.  Ni tycker vist om när jag är ``tyst``. Tack för det...Jag älskar er också...
 Nu ska jag hämta barnen. Det var ju första dagen i dag och jag får nog hem några mycket speedade barn som vill berätta ALLt o lite till...
 
Monica

Klart vi älskar dig, och har saknat dig!

Svar: sv. Tack
mamma Kadri