LYRAT MANNEN

   Lillemannen hade kladdat ner sig vid middagen i går. Ingen överraskning där inte. När han äter flyger det mat både vänster o höger. Jag förstår inte hur han kan vara så mullig för det mesta av maten verkar han ju inte få i sig. Det smörjer han på sig istället. Vem vet, morotsbure kanske är bra för huden ??
Jag var förståss  tvungen o klä av honom alla kläder efter denna måltid o tvätta hela honom. Det blev en liten snabb bad i handvatet. Och när jag ändå höll på där kunde jag ju jävlas lite med MANNEN också.
Jag tvättade klart den lille o ropade på MANNEN...
 
JAG: Kom det är stopp i handfatet. Det går inte ner här.
MANNEN suckar från matrummet: Nej, inte igen. Vilken måndasnöje o få leka rörmockare.
JAG: Men kom skynda dig.
MANNEN kommer till badrummet o ser Lillemannen i handfatet.
JAG: Han går inte ner. ..
MANNEN: Hahaha vad rolig man kan vara då.
JAG: Ja, det kan jag.
 
Natti

hahaha :D ni är underbara :D