NÄR HÖSTEN KOMMER...

    I går börjde skolan o småttingarna började dagis.
Igen.
Fast det kändes som man lämnade de där första gången. Ångesten kom på vägen hem och jag ville inte alls att de skulle stanna kvar där. Jag ville att de skulle gapa o skrika o hålla hårt i mina ben o vägra stanna. Men ikke. Dessa svikare var superglada o komma dit.....Arvlösa ska de bli...
 
 
 
 
  Ja, nu börjar dagis o skola o mannen är på jobbet(tack o låv för det). Hemma är det bara jag o lillemannen. Det käns ovant efter ha haft 5 ``barn`` hemma i stort sett hela sommaren. Det käns tomt...
 Men det är inte bara dåligt det där. Det blir ju höst nu. Det blir regn o kyla o sen kommer snönn o ni alla vet ju hur mycket jag älskar snö.
 Det ska bli så i helsike roligt o frysa ihjäl o skotta o skotta o skotta snö och när man tror  att man äntligen är klar o all snö är borta så börjar det snöa igen och hela helvetet är igång på nytt..
 Ja, vad jag älskar att hösten har kommit. Efter att ha haft en så lång o extremt solig o varm sommar måste det väl vara skönt med lite svalare väder ?.. Eller hur ?