KOMMUNAL SEKT

  Vi var på Hudkliniken i går. Kliniken  ligger på femte våningen. Tessy tryckte på hissknappen när vi skulle åka hem, men först åkte hissen upp till tionde våningen.
En man klev in i hissen. Jag tyckte han såg lite konstig ut så jag kollade vad som ligger  på tionde våningen och där stog det KOMMUNAL SEKT 1.
OK vad gör de där då ?
Alla kommunarbetare har bildat en sekt och gömmer sig där på dagarna????
Man har ju hört talas om alla dessa sekter och galna sekt ledare så jag är lite nyfiken ny. Någon som vet vad som pågår i denna sekt ? 
 

Diana

Jag tillhör kommunal sekt 33. Vet inte vad sekt 1 har för sig men tyvärr måste jag mörda dig då du kan ha sett saker som utomstående inte ska få veta...

;)

Natti

Haha vilken underbar förkortning :-)

Malin

hahha ingen aning vad de gör där, men värt att ta reda på ;P

Thakock

Hahah, vilket namn :P