TESSYS HELLO KITTY KALAS

Tessy älskar Hello Kitty så det fick bli en liten Hello Kitty kalas för henne. Jag var dock lite sent ute och de hade inga tallrikar o muggar här i kumla med denna söta katt på så det fick bli lite blandat här..
 Det blev liten glass cafe och en hemmagjord Hello Kitty tårta.










``Äppel`` muffins som barnen hjälpte till o göra









Tessy fick anställa mig i cafet medans hon tog emot Tessy kramar o pussar..mot betalning så klart..









Det bildades långa köer till cafet och affärerna gick bra...



Det rullade in massor av Tessy pengar...



Glass cafet var mycket uppskattat bland barnen, men jag tror att jag hade det nog roligare än barnen..
 Sen blev det tårta och lilla Tessy fick önska sig något.
Undrar vad hon önskade sig ? Kanske en katt ? Eller en hund ??







Barnen hade gjort en liten skylt till Tessys stol. Så sött av de..





Vår kompis Jennie med lillemannen





Från storasyster fick hon en smurf



Alla ville hjälpa till o öppna paketena o se vad som gömde sig där inne.
 Förytom smurfen fick hon en leksaks servis i trä med kanna, tallrikar, koppar, te påsar , sockerbitar, skedar mm och en Hello Kitty väska ..
 Efter tårta blev det disco och nyårsfirande. Den nyblivna 3 åringen somnade redan vid nio tiden. Har man många år på nacken är det ju svårt o hålla sig vaken...



Thakock

Vilket fint kalas! =D



Dom måste ha det väldigt roligt med en sån påhittig mamma! =D

Natti

Vad roligt kalas ni verkar ha det, kan bara hålla med ovanstående talare, vad påhittig du är. Måste skriva ner allt så jag kommer ihåg då det är min tur att bli mamma :)

Emma

vad fint kalas du gjorde för henne o tårtan du bakat va SUPERFIN!