BILLIGA BÄRSELE

Bloggläsaren Sarah har frågat om tips om billiga bärsjalar. Jag är inte säker på vilken modell hon söker, men här kommer det några bärsele o sjalar som är  ganska så billiga. Alla är nya o går o köpa med köp nu på Ebay. Jag har själv inte köpt från dessa säljare, men där alla top rated med 98- 99 % positiva omdömmen.

HÄR hittar du röda o blåa billiga bärsele. Pris ca 80 kr med porto. När du betalar med Paypal kan du lämna ett meddelande till säljaren o berätta vilket färg du vill ha.




HÄR kan du hitta en lite annorlunda bärsele. Blå med mönster i ca 80 kr ink.porto. Precis likadan har jag faktiskt haft en gång. Tyckte den modellen var väldigt bra när bebisen är nyfödd, men sen när de blev tyngre så orkade jag inte bära de så längre




HÄR har du en supersmart bärsele som du kan bära barnet både på rygg o mage o i alla möjliga ställningar. Pris ca 100 kr med porto.





HÄR har du en som är sjal liknande. Kostar ca 110 kr med porto. Jag har själv inte haft en sådan, men det verkar extremt mysigt.

Sarah

Tusen tack, men inte riktigt det jag sökte, ( den första är dessutom inget att rek då den är oergonomisk)

Tack iaf <3

SV. till Sarah

sv. tyvär vet jag inte vad oergonomisk är för något. Båtflykting du vet.

Men om du beskriver mer vad det är du söker så kan jag leta fram det.