DAGEN

Dagen i korthet.
Mannen vaknade klockan halv fem på morgonen för att titta på speedway på TV. Nej jag skojar inte. Det finns alltså såna idioter och sen finns det även de som är gifta med såna idioter. JAG alltså.
Klockan sex fixade jag frukost på soffan till min hårt arbetande man. Det är tufft o ``åka``speedway ska ni veta.
Från nio till tre stod jag o lilleman på loppis. Sålde för den enorma summan 400 kr.
Sen fika med kompisen Veronika som även gjorde mig glad o köpte det här lilla skåpet av mig..








Mannen lyckades sälja vår gamla släpkärra på eftermiddagen och tog vår nya kärra till verkstad
Lagade o åt tacos till middag.
Tittat på en töntig kärleksfilm på TV.
Nattade barnen.
Tittade på kaniner på blocket. Gissa om jag ska köpa några snart ?
Gjort plats i kylskåpet för estnisk mat. I morgon kommer mamman min.
Nu pysslar jag lite o sen ska jag blunda ett litet tag ....
Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du var med i Dagens Bloggtips. Dagens 2 tips är publicerade och återigen är morgondagens anmälan öppen.



Dagens tips + anmälan till morgondagen finns här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/utkast-mars-31-2012.html#comment

Natti

haha, jag har vaknat samma tid om inte tidigare för att se hockey-vm sen insåg jag att jag lyckats få ihop tid och datum fel..