HAN BLIR I ALLA FALL SMAL..

På tal om övervikt så måste jag berätta att mannen har börjat banta med en ny preparat.
Vissa äter dietpiller o magiska drycker,mannen, han bantar med hjälp av en spryta. Nu undrar ni så klart vad det där är för någon slags mirakel medicin ? Ja , jag ska berätta för er. Mannen min har ju diabetes o har gått upp i vikt ca 20 kilo tack våre insulinet. Så nu har han fått från sin diabeteshäxa en ny medicin som man tar på samma sätt som insulinet(alltså sticker sig i magen med en nål o spytar i sig medicinen) . Medicinen  ska göra  honom supersmal tror han. Han tror att han kommer o bli som Zlatan eller åtminstone som Becham bara för att ta denna spryta. Han tror att musklerna får man liksom på köpet...
 Jag däremot är lite försiktig av mig o läste i alla fall bipacksedeln som kom med denna mirakelmedicin. Man vill ju veta vad som jag ska vänta av mig. den där galningen kan ju börja bete sig hur som helst..
 Denna medicin kan ge bland annat följande biverkningar: illamående, diarre, kräkningar, magsmältningsbesvär, magkatarr, minskad aptit, förkylning,tandvärk mm mm 
 Så nu förstår jag. Därför går man ju ner i vikt med denna medicin.. Det man lyckas o äta kommer man skita eller spy ut och om man då på något vis överlever så blir man förkyld, svullnar upp o får magkatarr + alla andra 30 biverkningar.
 Men ah vad är lite håravfall o hjärtinfarkt  när man kan bli smal för beach 2012. Jag ska i alla fall beställa en Borat dräkt till honom så han kan vara riktigt fin när han stutsar runt på tomten i sommar..

BEACH 2012 VÄNTAR...

Natti

underbara biverkningar, min magmedicin jag tar kan bland annat ge biverkningar så som förstoppning, diarré och illamående, magmedicin var det :)