KALASTILLBEHÖR FRÅN PARTY TAJM

   Jag är fortfarande dödstrött, men jag har ju lovat o berätta om kalaset. Både bloggläsare, facebook vänner o folk på festen o dagis har ju frågat hur kalaset gick. Samt har jag fått frågor om vart dekorationerna kom i från så jag tänkte o börja med det först.
När jag planerade för Jessicas prinsess kalas så kollade jag runt mycket bland olika hemsidor som säljer kalastillbehör. Det finns enormt många där ute ska ni veta och det kan vara svårt o välja, men för någon anledning hamnade jag hos PARTY TAJM o beställde lite saker därifrån. Jag hade tyvärr redan gjort en beställning på cdon.com för tallrikar o muggar o sånt för just Jessicas kalas, men lite andra dekorationer o kalastillbehör för kommande kalas blev inhandlade ändå.
De hade mycket rea så jag passade på o handla både till Carmen Lys kalas o Alexanders kommande kalas. Ni vet ju jag o REA. Jag kan ju inte missa när det är billigt.
 Var lite orolig att sakerna inte skulle hinna  fram för jag beställde på tisdag o kalaset skulle ju vara redan på lördag o Schenker brykar inte vara det snabbaste när man köper på Tradera i alla fall, men redan på torsdag kom ett sms att paketet fanns på plats o hämta ut...



Redan när man öppnade paketet var det festligt, fint o inspirerande...Jag älskar ju fixa barnkalas så jag tror jag har verkligen hittat sidan för mig.



Så de här sakerna hade jag beställt från PARTY TAJM.
Allt för prinsessfest hittar du HÄR.
Plastbestick ljusrosa o mörkrosa. 29 kr paket. De är så pass bra kvalité så det går till o med o diska de i diskmaskin o återanvända. Kan verkligen rekommendera de.
Birthday girl tiara 15 kr. Riktigt billigt o något jag kan använda flera gånger när tjejerna fyller år.
Prinsess smink set. 59 kr. Riktigt fint o lätt arbetad. Alla barn som ville fick en fjäril eller en blomma på kinden och det blev mycket över så det kan användas till minst två kalas till.
6 stycken små lanternor Promise of Love. 49 kr. Super söta. Kan sparas o användas till fler fester eller som dekoration till exempel i barnrummet. Det var många som frågade vart de är köpta så nu vet ni o kan köpa egna för mina tänker jag spara o använda på nästa kalas.
Resten av sakerna hittade jag i deras REA HÄR.
Royal Party hanging som hängde vid sidebordet jag hade sötsakerna på. 28 kr
Royal Party duk. 25 kr




Resten av sakerna köpte jag på rea för att använda på kommande kalas.
Till Carmen Lys kalas blev det Hannah Montana tallrikar, muggar, servetter, blåsor. 10 kr paket
Hannah Montana duk 15 kr.
Royal Party muggar 20 kr



Hannah Montana gitarr ljus . 28 kr



För kommande Byggare Bob kalas

Byggare Bob fästisar, hjälmar, ballonger o kalaspåsar 10 kr paket



Toy Story servetter 10 kr
Toy Story milkshake muggar 18 kr. Jag hade såna med prinsessor på till Jeessicas kalas o hade saft i. Riktigt smart. Nu slapp vi allt spill överalt.
Även likadana muggar med Nalle pooh o piratflaggor till den där båten vi ska fixa för barnen till sommaren.



Så nu har ni sett lite i alla fall. Resten av sakerna kommer i nästa inlägg.
Thakock

Fräcka grejer! =)