KONSTIGA DRÖMMAR

    Jag drömmer ofta konstiga saker. Det kan vara allt möjligt. Från talande hestar till jordens undergång. 
 I bland drömmer jag att jag är ihop med George Clooney vilket mannen tycker är det konstigaste drömmen jag har haft. Jag är ju reda gift med världens snyggaste o bästa man så vad ska jag ha herr Clooney till ?? Men vad mannen inte förstår är att han har ju inget grått hår o jag o gråhåriga män..ja jag säger inget mer..
 Däremot skrattar han nästan ihjäl sig när jag berättar om saker jag drömt. Som i går då. Jag drömde att vi hade köpt ett jätte stort o gammalt hus. Det var bara ett litet problem. Det regnade in överalt. Så jag sprang runt med en hink o försökte fånga vartenda droppe medans mannen satt i lugn o ro o läste morgontidning under en paraply vid matbordet. När jag då påpekade honom att det regnar in överalt så tittade han lugnt på mig o sa. Det är OK jag har försäkrat huset...
 Efter en lite stund var det sommar och vi hade köpt en hamster, me jag tänkte o betala tillbaka mannen för att han inte ville ha hund(sa jag att jag drömmer kostiga saker ?) så jag gick till skogen bredvid huset o bytte ut hamstern mot e liten björnbebis o hoppades att mannen inte skulle märka något. Hur jag tänkte där har jag ingen aning. Mannen skulle säkert inte ha märkt något om det inte hade varit så att den där björnbebisen hade inte vuxit ur sin hamsterbyr. Så till slut sprang björnen rut i trädgården o blev jagad av alla tecknade figurer från Looney Toons...
 Och medans jag tittade på hur de jagade varandra så hör jag mannens röst genom drömmen ..Vakna ..VAKNA ....  Tessy har bajsat...
 
Natti

haha, konstiga men väldigt roliga drömmar ;)