KORS I TAKET

  Det känns som vår är här nu.
Och vet ni vad det betyder ?
Det betyder att det har gått en hel vinter utan att jag har hållit i snöspaden. Jag har inte ens varit i närheten av en snöspade. Nu tror ni säkert att mannen, den slav som han är, har slitit ihjäl sig o skyflat snö hela dagarna men så är det inte. Vi har helt enkelt inte haft så mycket snö här ett enda gång i år. Har det kommit lite snö så har det varit så lite så det har helt enkelt inte behövts o skåtta.
 Det verkar så att mina böner till högre makter funkade. Förra året bad jag inte och vi alla vet ju hur det såg ut då...



 Så nu vet ni att om ni vill slippa snö även nästa år ska ni betala stora mytor till mig..
Natti

även här har snön varit snäll, kom en mindre del i februari men förra året var helt klart värre. även här är all snö borta (okej lite fläckar här och där) skönt med vår som ingång :)