LEILAS GENERAL STORE

Så har äntligen Leilas egen nätbutik öppnat HÄR. Så jag hade väntat för jag gillar hennes söta o pastellfärgade stil och jag trodde att det skulle bli massa spännande o söta saker.
 Men jag måste erkänna att jag blev en aning besviken. Hennes egen märke är sött, men svindyrt. De där sygrör o cupcake kits har jag redan sett o köpt på Etsy tidigare och Roberts radio är ju svindyrt o finns till salu överalt. Sen finns det massa fina vintage saker, men de är ju så dyra.
 I sammanfattning, mycket sött, men tyvär tror jag att det är lite för dyrt för de flesta av oss. Fast jag är helt säker att jag kommer nog o handla där ändå någon gång när jag vill unna mig något extra..
Natti

ja, var en hel del fint men alldeles för dyr :(



sv. tack, fick lite hjälp av far, var svårt att hålla upp alla sidor och skruva samtidigt :P